Cliëntenraad

Thuiszorg Ada is wettelijk verplicht een cliëntenraad samen te stellen. Een cliëntenraad is een groep cliënten die opkomt voor het gemeenschappelijk belang van alle cliënten van een zorgaanbieder. Thuiszorg Ada is een jonge organisatie en heeft op dit moment nog geen cliëntenraad. Wij zijn altijd op zoek naar betrokken cliënten die deze rol zouden willen vervullen. Raadsleden hebben medezeggenschap en kunnen invloed uitoefen op het beleid van de organisatie. Raadsleden zijn ook een aanspreekpunt voor andere cliënten. Zij kunnen met hun vragen en klachten over Thuiszorg Ada bij de cliëntenraad terecht. In de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen staat welke rechten leden van een cliëntenraad hebben. Wilt u raadslid worden? Neem dan contact met ons op.
Schuiven naar boven